De gemeente

Kinderoppas tijdens de kerkdienst

In de Oude School is een ruimte gereserveerd voor de kinderoppas. Hier staan boxen, campingbedjes en er is speelgoed aanwezig. Tijdens elke morgendienst zijn hier minimaal twee volwassenen die op de kleinsten (0-4 jaar) passen. De kinderen krijgen limonade met een koekje erbij.

Het is handig voor de oppassers als de naam van het kind op de tas staat en eventuele bijzonderheden op het whiteboard worden geschreven. We kunnen altijd nieuwe oppassers gebruiken, dit mag al als je in groep 8 zit. Van de oppasmoeders wordt verwacht dat ze uiterlijk 9.05 uur aanwezig zijn!

In de kerkbode staat vermeld wanneer wie oppast. Als je een keer niet kunt mag je ruilen, maar dan wel moeders voor moeders en jongeren voor jongeren.

Je mag altijd contact opnemen als het niet lukt om te ruilen of indien je je wilt aanmelden als nieuwe oppasser.

E-mailadres: kinderoppas@hervormdwaarder.nl

Bron: https://www.hervormdwaarder.nl/kinderoppas+tijdens+de+kerkdienst