Kerkdiensten komende 3 zondagen (ruimte voor gezinnen met jonge kinderen)

31 juli 2020

Beste gemeenteleden,

Hierbij een aanvullende bericht voor u met betrekking tot de komende 3 zondagen (2, 9 en 16 augustus 2020). U kunt gewoon blijven komen op basis van de cluster indeling zoals deze gemaakt is. Echter in de afgelopen diensten is gebleken dat er nog best wel een aantal plaatsen in de kerk niet bezet zijn, dit zal ook zeker te maken hebben met de vakantietijd waarin we nu zitten. Het zou wel heel mooi zijn als we deze plaatsen toch kunnen bezetten! Vanuit de kerkenraad is het idee ontstaan om deze plaatsen aan te bieden aan de gezinnen met jonge kinderen. Dit betekent dat deze gezinnen de komende 3 zondagen de mogelijkheid krijgen alle diensten bij te wonen. Dit is dus buiten de diensten die u volgens het cluster al aanwezig kunt zijn (stel dat u hiervan gebruik maakt en zowel de morgen- en avonddienst bezoekt, kunt u dus 4 extra diensten bezoeken). Als u hier gebruik van wilt maken, komt u dan gewoon naar de kerk, het liefst wat later maar niet te laat (richttijd: 10 minuten voor de dienst begint) zodat eerst het cluster wat de dienst volgens het rooster al zou bijwonen een plekje heeft gevonden. Het kan natuurlijk wel voorkomen dat het maximum aantal plaatsen wordt overschreden en we u moeten terugsturen, we rekenen daarin op uw begrip!

Hartelijke groet, College

Bron: https://www.hervormdwaarder.nl/nieuws+en+overdenking/11645/Kerkdiensten-komende-3-zondagen-(ruimte-voor-gezinnen-met-jonge-kinderen).html