HGVV Kerstviering op maandag 19 december

13 december 2022

D.V. maandag 19 december hopen wij met elkaar het HGGV Kerstfeest te vieren. Na twee jaar met beperkingen zij we heel erg blij en dankbaar dat dit weer met de hele gemeente kan plaatsvinden.

Deze viering zal ook via de livestream en de kerktelefoon uitgezonden worden.

Bekijk liturgie

De Kerstviering zal om 19.00 uur beginnen. We verwachten de jeugd om 18.45 uur bij de kerk. De jongste groep (groep 1,2 en 3) verzamelt zich in de grote consistorie. De middelste groep (groep 4,5) verzamelt zich in de kleinste zaal van de Oude School en de oudste groep (groep 6,7,8) wordt in de grote zaal van de Oude School verwacht. De oudere jeugd verzamelt zich ook in de Oude School. De jeugd zal door de leidinggevenden worden opgevangen.

Na afloop van de kerstviering gaan de kinderen weer terug naar de consistorie of de Oude School, daar zullen zij hun boek en kersttasje krijgen. Voor kinderen die niet op de club of zondagsschool zitten zal er iets lekkers bij de ingang van de kerk klaarstaan.

Er zal bij de uitgang een collecte zijn. Deze is bestemd voor de boeken van de zondagsschool en de clubs. We bevelen de collecte van harte bij u en jullie aan.

Op zaterdagmorgen 17 december is de generale repetitie. Alle kinderen van de zondagsschool en de zaterdagmorgenclubs worden om 10.15 uur in de kerk verwacht. De morgen zal om 11.30 uur afgelopen zijn. Het is erg fijn als alle kinderen komen oefenen.

We kijken ernaar uit om u allen te ontmoeten!

Heeft u nog vragen, stel ze ons gerust.
U kunt dit mailen naar kerstcommissie@hervormdwaarder.nl

Een hartelijke groet van de kerstcommissie

Bekijk liturgie

Bron: https://www.hervormdwaarder.nl/nieuws+en+overdenking/11897/HGVV-Kerstviering-op-maandag-19-december.html