HGVV Kerstviering op maandag 21 december

18 december 2020

Deze avond begint om 19.00 uur en wordt online uitgezonden!

Hierbij een berichtje vanuit de kerstcommissie.

Door de nieuwe coronamaatregelen moeten wij ons draaiboek helaas weer aanpassen. De kerstviering gaat gelukkig nog steeds door, alleen in een slankere vorm. Graag willen we alle kinderen die iets mogen opzeggen van harte live uitnodigen in de kerk. Daarbij zijn ook de broertjes/zusjes die op de zaterdagmorgenclubs of de zondagsschool zitten van harte welkom.

Op deze manier krijgen we iets meer kinderstemmen in de kerk en kunnen we het programma zoveel mogelijk afdraaien. Ook komen wij tegemoet aan de maatregel om zo min mogelijk ouders in beweging te krijgen.

Alle andere kinderen hebben natuurlijk heel hard geoefend. Wij vinden het erg jammer dat zij er niet bij kunnen zijn. We hopen dat ze thuis met hun ouders lekker zullen meezingen en luisteren.

Dit jaar is er voor ieder kind gewoon een boek en zak. Die worden thuisbezorgd.

Samengevat:

1. Zaterdag 19 december van 10.15 u tot 11:30 u generale repetitie voor kinderen (+ broers/zussen) die wat op mogen zeggen. Ouders mogen de kinderen bij de grote consistorie afleveren. Daar zal iemand van de kerstcommissie de kinderen opwachten.
  2. Maandagavond 21 december worden bovenstaande kinderen om 18:50 u verwacht. Ook weer bij de grote consistorie afleveren.
  3. Boeken en zakken worden thuisbezorgd.

Ondanks alles hopen we met elkaar op een mooie viering. Zowel thuis als in de kerk.

Bedankt allemaal voor jullie inzet!

Bron: https://www.hervormdwaarder.nl/nieuws+en+overdenking/11724/HGVV-Kerstviering-op-maandag-21-december.html