Rommelmarkt D.V 13 mei 2017

20 april 2017

Er is weer van alles te koop voor een klein prijsje! Denkt u bijvoorbeeld aan een oude kast, een tweedehands fiets, een kinderzitje of een tafel met stoelen, het staat allemaal op het meubelplein op u te wachten. Rond de kerk staan kramen met antiek, boeken, electra en allerlei huishoudelijke spullen. U kunt ook een kopje koffie komen drinken in de Oude School met wat lekkers erbij. Verder kunt u heerlijke friet, verse oliebollen, appeltaarten, slaatjes, boeren schepijs en pannenkoeken kopen. Of wilt u uw garderobe aanvullen? In een zaal in de kerk is een ruime keuze kleding voor jong en oud. Als u wilt kunt u de kerk van binnen bezichtigen.Voor de kinderen is er van alles te doen; springen op het springkussen, pony rijden, grabbelen, envelop trekken of meedoen met de verloting van een traptrekker. Voor de jongste kinderen is er ’s morgens van 10:00 uur tot 12:00 uur oppas in de Oude School.

De volledige opbrengst gaat dit jaar naar de volgende drie doelen: Stichting tot Heil des Volks (voor hulp aan meisjes en vrouwen in de prostitutie), MAF (voor Marijn de Zwart die gaat vliegen in Australië voor hulp in afgelegen gebieden)  en Open Doors (steunt wereldwijd vervolgde christenen).

De markt is van 10:00 tot 15:30 uur en de toegang is gratis.

Bron: https://www.hervormdwaarder.nl/nieuws+en+overdenking/11092/Rommelmarkt-D.V-13-mei-2017.html