Update: Drive-through afscheidsreceptie fam. Breure - 17 oktober

16 oktober 2020

Beste gemeenteleden,

In verband met het naderend afscheid van ds. Breure denken we na over een goede manier van afscheid nemen.

Om u allen de gelegenheid te geven om de ds. en fam. Breure te groeten, organiseren we op 17 oktober een doorlopende afscheidsreceptie. U bent van harte uitgenodigd om op deze middag fam. Breure te ontmoeten. We hebben samen naar een manier gezocht om dit (in corona tijden) voor u mogelijk te maken.

Tussen 14.00 en 17.00 uur kunt u fam. Breure groeten. De plaats van ontmoeting zal op het kerkplein zijn, waarbij we geen consumptie zullen aanbieden. Wij hopen dat u zoveel mogelijk gebruik zult maken van deze mogelijkheid, ook omdat de afscheidsdienst op 18 oktober niet door de hele gemeente bijgewoond zal kunnen worden!

De fam Breure gaat onder een overkapping staan, waar gemeenteleden langs kunnen lopen of rijden. De route wordt met borden aangegeven.

Graag zouden we fam. Breure een afscheid-cadeau namens de hele gemeente willen aanbieden. Hiervoor kunt u uw bijdrage overmaken op rekening
ING: NL68 INGB 0000 3717 61 of
Rabo: NL80 RABO 0308 8061 66 onder vermelding ”cadeau fam. Breure“

Met vriendelijke groet,